Cum digitalizarea și globalizarea au accelerat ritmul competiției, concurența neloială a devenit o problemă tot mai apăsătoare pentru companii în anul 2024. Fenomenul, caracterizat prin practici comerciale desleale și etic discutabile (furtul de date, denigrarea competitorilor sau imitarea produselor) a câștigat teren în detrimentul unui mediu de afaceri sănătos și echitabil. Fenomenul este amplificat de […]
Blog
De ce se pune atât de mult accent pe confidențialitatea diagnosticului medical?
În domeniul medical, confidențialitatea diagnosticului medical ocupă o poziție extrem de importantă în discuțiile privind etica, drepturile pacienților și securitatea informației. Confidențialitatea diagnosticului medical nu este doar o chestiune de respectare a normelor legale și etice; ea este înrădăcinată în dreptul inalienabil al fiecărui individ la intimitate, un pilon al demnității umane. În relația dintre […]
GDPR vs. certificarea ISO 27001: Care este rolul celor două în securitatea informațiilor digitale?
Odată cu digitalizarea și dezvoltarea aplicațiilor de business, companiile se văd nevoite să caute cele mai bune modalități de protejare a datelor personale ale clienților, precum și a celor legate de patente, brevete sau rapoarte financiare detaliate. În această ecuație, tot mai mult ne întâlnim cu termenii de GDPR și ISO 27001 (standardul internațional pentru […]
Companiile de asigurări pot adera la standardele ISO?
Sectorul asigurărilor, intens discutat și nelipsit de scandaluri, este esențial în bunul mers al economiei globale. Practic, nu există persoană care să nu aibă nevoie de un RCA, de CASCO, de asigurări de sănătate, pentru locuință sau de călătorie. Cum încrederea și conformitatea sunt criterii tot mai solicitate de către clienți, orice companie din această […]
Branduri auto care pun mare accent pe protejarea mediului înconjurător. Studii de caz cu privire la eficacitatea ISO 14001 în industria de automotive
Brandurile auto au evoluat semnificativ de-a lungul timpului, depășind bariera de producători de mașini către business-uri care trebuie să abordeze provocări și responsabilități legate de protejarea mediului înconjurător. În vremuri marcate de schimbările climatice, degradarea ecosistemelor și efectele dăunătoare ale activităților umane asupra planetei, brandurile auto au fost obligate să-și regândească viziunea și strategiile pentru […]





